31 Ocak 2017 Salı

SIVA VE BOYA

Anlaştığım malzeme yada usta olsun satın alan kişiye bilgilerinizi vereceğimi yeni sahiplerine her aşamada yardımcı olacaksınız işin güvencesi olmalısınız diyorum. Ben istenilen malzemeyi zamanında almalıyım ve malzeme alırken gelecek zaman içerisindeki kullanım konforunu düşünmeli ve sorun çıkarmayacak olanı tercih ediyorum. tabi ki modayı da takip etmek gerekiyor.
iş devam ederken bir sonraki yapılacak iş ne ise malzeme alımı ve ustalık araştırması yapıyorum. oluşturacağım ekip güvenilir olmalı ve zamanında iş yapabilmeli. sağlık problemleri hariç.
demir çimento , tuğla , kiremit gibi malzemeleri Mevlüt erdoğan ltd.şti'den aldım. ne zaman aradım ise Şükrü erdoğan işimi hiç aksatmadı. kalite ve fiyat ve de vade konusunda yardımcı oldu. Bir kere ödeme yap diye telefon etmediler. Şükürler olsun çalıştığım diğer kişilere de söyletmedim. el emeğini zaten anlaşmaız gibi heep ödedim. herkes evine alınteri ile ekmek götürecek.

 Sıhhı tesisat, seramik, banyo malzemelreri gibi malzemeleri Ali erdoğan ltd.şti'den aldım. ne zaman aradım ise ali Oğlu Şükrü erdoğan işimi hiç aksatmadı. kalite ve fiyat ve de vade konusunda yardımcı oldu. Bir kere ödeme yap diye telefon etmediler. teşekkür ediyorum

üst katta su ile ilişkili banyo ve balkonları sızdırmazlığa karşı izole ettirdimç

yukarıdan sızntının olması ileride çok rahatsız ederdi.

Sıvayı bir kaç usta ile görüştüm. her zaman en ucuz yapanı değil, kaliteli yapanı zamanında yapanı tercih ettim. Ve taşeronumuz gürsel ustanın tavsiyesi ile nedim usta ile anlaştık. kaba sıvadan sonraki ince sıvada çine kumu kullandık. Pencere ve köşekerdeki sövelerde hiç alçı yada strafor kullandırmadım. hepsi çimento ile olacak ve el emeği olsun istedim.
boya işinde fiyat aralığı çok oldu nedense. beş farklı usta ile görüştüm. Boyada ise kaliteli hem içi hemde dış cephede tercih ettim. zaten kullanılan malzeme listesini isterse alıcıya verecğim. ne kullanıldığını bilsin. Malzemelerimiz garanti kapsamındadır.
Astarımızı atmaya başladık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder